Świadczymy usługi polegające na wykonywaniu napraw na miejscu w odpowiednio wyposażonym warsztacie.
Na miejscu wykonujemy naprawy drobnych urządzeń AGD marek:
- Tefal
- Rowneta
- Moulinex
- Krups
- DeLonghi
- Braun
- Kenwood
- MPM
- Bosch
- Philips
- Zelmer
- Oral-B
- Saeco
- Jura
- Nivona
- Profi
- Samsung
- Electrolux
- Amica
- Mastercook
- Whirpool
- Ariston
- Indesit
- Hotpoint
- Candy
- Miele
Naprawiamy:
- depilatory,
- golarki
- suszarki,
- szczoteczki do zębów
- miksery
- roboty kuchnne
- mikrofalówki
- opiekacze
- odkurzacze
- ekspresy do kawy
- miksery
- malaksery
- żelazka
- stacje parowe
Na miejscu naprawiamy również:
- pralki
- lodówki
- zmywarki
- suszarki do ubrań
- oczyszczacze powietrza
- przenośne klimatyzatory
- płyty indukcyjne
- płyty grzewcze
Kliknij jeśli chcesz zapoznać się z wszystkimi naszymi usługami.
Jak wygląda przyjęcie zlecenia?
- Urządzenie należy przywieść do warsztatu zlokalizowanego przy ul. Leszczyńskiego w Rzeszowie (adres administracyjny Słoneczna 1).
- Nasz konsultant przyjmie zlecenie naprawy. W oparciu o swoją wiedzę oraz doświadczenie postara się uzgodnić graniczną kwotę naprawy. Takie ustalenie pozwala na zaoszczędzeniu zarówna Państwa jak i naszego czasu.
- Jako potwierdzenie przyjęcia naprawy otrzymacie Państwo SMS.
- Następnie nasi Technicy dokonają diagnozy uszkodzeń i jeżeli naprawa, wraz z niezbędnym materiałem, zmieści się w kwocie granicznej, od razu wykonują naprawę. Jeżeli natomiast uszkodzenia przekraczają ustaloną kwotę wykonujemy wycenę oraz kontaktujemy się z Państwem celem uzyskania decyzji odnośnie naprawy.
- Jeżeli akceptujecie Państwo koszty zamawiamy części, a po ich otrzymaniu wykonujemy naprawę.
- Jeśli nie zdecydujecie się Państwo na naprawę naliczamy wyłącznie koszty diagnozy urządzenia.
- Dla Państwa wygody po realizacji zlecenia otrzymujecie Państwo SMS z informacją o wykonanej naprawie oraz kwocie do zapłaty.
Kliknij jeżeli potrzebujesz konsultacji telefonicznej.
Staramy się aby urządzenia były naprawione w przeciągu kilku dni roboczych. Jeśli jednak musimy zamawiać części, całość naprawy potrwa od około 1 dnia do nawet 2 tygodni. O czasie naprawy staramy się informować, nie zawsze jednak jest to zależne od nas.
Sprzęt wydajemy, po wykonaniu usługi po podaniu wewnętrznego numeru zlecenia, które otrzymaliście Państwo w SMS. Po upływie 14 dni od ustalonej daty odbioru, sprzęt staje się własnością zleceniobiorcy i może ulec likwidacji bez dodatkowego powiadomienia zleceniodawcy. Nieterminowy odbiór powoduje naliczenie opłaty za składowanie w wysokości 1% kosztów naprawy dziennie. Na wykonaną usługę udziela się trzymiesięcznej gwarancji. Okres gwarancji liczy się od daty wykonania usługi. Gwarancja obejmuje czynności i materiały użyte do wykonania usługi. Gwarancja nie obejmuje napraw bez użycia części zamiennych oraz czynności konserwacyjnych.